LG-MT2512C Direkt szűrő / Sport levegőszűrő karbon
Cikkszám: 4351-
EAN: 5999060943516
Ár: 5 880 Ft
Univerzális sport légszűrő
Kiváló minőségű, gyárilag tesztelt sport direktszűrő. Használatával nagyobb lesz a motor teljesítménye, mert jelentősen több levegőt kap, illetve sportosabb hangzása lesz. Optimális használat mellett üzemanyagfogyasztás csökkenésre is lehet számítani. A külső krómozott házának köszönhetően jobban ellenáll a hőnek, mint a ház nélküli levegőszűrők. A méretének köszönhetően a legtöbb autóba beszerelhető.
Használati utasítás:
Első üzembe helyezés előtt is be kell olajozni a szűrőt, a tisztítószettben lévő ásványi olajjal.
1. Előtisztítás: tisztítsa meg a légszűrőt egy puha kefével.
2. Permetezze be a szűrőt a tisztítófolyadékkal és hagyja 10 percet hatni.
3. Szárítás: nagy nyomású levegővel (pl. ventilátor) fújja ki a tisztítófolyadékot és a szennyeződéseket a szűrőből. Tilos a hajszárító használata, mert a szűrőt károsíthatja.
4. Olajozás: minden egyes tisztítás után olajozza be a szűrőt. A lépeseket 8-10 ezer km-ként ismételje, hogy pormentes levegőt biztosítson a motor számára. Ha poros úton közlekedik, akkor ajánlott 4 ezer km-kénti ellenőrzés, szükség esetén tisztítás. Figyelmeztetés! A sport levegőszűrőket off-road és gyorsulási versenyekhez használja. Nem használható repülő, vízi- és ipari járművekben. A gyár nem felel semmilyen kárért, ami helytelen használatból, ill. szakszerűtlen beszerelésből ered. Szaktanácsot az illetékes szakszerviztől vagy a vásárlás helyén kérjen. Kizárólag zártpályás sportrendezvénykere. Közúti forgalomban nem használható!
Kiváló minőségű, gyárilag tesztelt sport direktszűrő. Használatával nagyobb lesz a motor teljesítménye, mert jelentősen több levegőt kap, illetve sportosabb hangzása lesz. Optimális használat mellett üzemanyagfogyasztás csökkenésre is lehet számítani. A külső krómozott házának köszönhetően jobban ellenáll a hőnek, mint a ház nélküli levegőszűrők. A méretének köszönhetően a legtöbb autóba beszerelhető.
Használati utasítás:
Első üzembe helyezés előtt is be kell olajozni a szűrőt, a tisztítószettben lévő ásványi olajjal.
1. Előtisztítás: tisztítsa meg a légszűrőt egy puha kefével.
2. Permetezze be a szűrőt a tisztítófolyadékkal és hagyja 10 percet hatni.
3. Szárítás: nagy nyomású levegővel (pl. ventilátor) fújja ki a tisztítófolyadékot és a szennyeződéseket a szűrőből. Tilos a hajszárító használata, mert a szűrőt károsíthatja.
4. Olajozás: minden egyes tisztítás után olajozza be a szűrőt. A lépeseket 8-10 ezer km-ként ismételje, hogy pormentes levegőt biztosítson a motor számára. Ha poros úton közlekedik, akkor ajánlott 4 ezer km-kénti ellenőrzés, szükség esetén tisztítás. Figyelmeztetés! A sport levegőszűrőket off-road és gyorsulási versenyekhez használja. Nem használható repülő, vízi- és ipari járművekben. A gyár nem felel semmilyen kárért, ami helytelen használatból, ill. szakszerűtlen beszerelésből ered. Szaktanácsot az illetékes szakszerviztől vagy a vásárlás helyén kérjen. Kizárólag zártpályás sportrendezvénykere. Közúti forgalomban nem használható!
Sütiket (cookie-kat) használunk a tartalom személyre szabásához, a közösségi médiafunkciók és a forgalom elemzéséhez. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát. Cookie beállításokElfogadom
Cookie beállítások
Adatvédelmi áttekintés
Sütiket (cookie-kat) használunk a tartalom személyre szabásához, a közösségi médiafunkciók és a forgalom elemzéséhez. Az oldalon történő továbblépéssel elfogadja a cookie-k használatát.
A szükséges sütik a weboldal olyan alapfunkciókját segítik, mint például az oldalak navigálása vagy éppen az Ön által preferált nyelvet. A weboldal nem működhet megfelelően ezen sütik nélkül.
Ezek a cookie-k abban segítenek a Weboldalak és alkalmazások tulajdonosainak, hogy pontosabb képet kapjanak látogatóik tevékenységeiről. Ezen cookie-k segítségével a szolgáltatás információkat gyűjt és jelentést készít a weboldal használatára vonatkozó statisztikai adatokból anélkül, hogy egyénileg azonosítaná a látogatókat.
A marketing sütiket a weboldalak látogatóinak nyomon követésére használják. A cél az, hogy olyan hirdetéseket jelenítsenek meg, amelyek relevánsak és az adott felhasználó számára érdekesek.